Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se dověděl ústním dotazem, že si tu Čínu strašně idealizuju, že komunisté konfucionismus zneužívají a že chtějí ovládnout celý svět.

Popravdě řečeno, čekal jsem takové námitky v diskusi. Mezi těmi, co mají možnost do diskuse přispívat, jistě byla celá řada lidí s obsahem článku nesouhlasících, nicméně nikdo si netroufl či se neobtěžoval svůj názor vyjádřit.

Velká škoda!

Demokracie je diskuse!!

0 0
možnosti
MJ

Velmi dobrý a zajímavý článek. Konečně jsem se dozvěděl o Číně víc, než na ostatních webech. Za mně velká karma.

1 0
možnosti
Foto

Díky, já se za žádného znalce nepovžuji, ale jsem ve společnosti lidí znalých.Jim vděčím za jakýs takýs vhled.

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavý článek. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 232
  • Celková karma 11,96
  • Průměrná čtenost 978x
https://www.karelkuzel.org 

Zájmy: cyklistika, fotografie, politika, společnost. Vyznávám diskusi, konfrontaci názorů. Leckdy provokuji. Svoboda je více než dobro. Členem KSČ jsem nikdy nebyl z důvodu oboustranného nezájmu. Totéž platí o StB. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky