Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na vině je přemíra redistribuce nově vytvářených hodnot, která je možná jen z důvodu existence instituce, která může legálně loupit a které říkáme stát.

0 0
možnosti
Foto

Ono by bylo potřeba ten neomarxismus nějak lépe specifikovat. To by podle Vás byl i starý Baťa neomarxistou.

A těch 52 pohlaví, jako nejdůležitější známka neomarxismu, je špatně! Dnes víme, že je jich 96!

Ale máte pravdu v tom, že neomarxismus význačně ční z naší vládní koalice.

0 1
možnosti
Foto

Já jsem se nepokoušel neomarxismus specifikovat. To udělali už jiní, povolanější. Například profesor Ivo Budil. Já jsem se jen pokusil najít odpověď na to, co jsem napsal v perexu (to je těch prvních pár slov pod názvem článku):

"Proč je neomarxismus tak úspěšný? Co lidem nabízí a co jim skutečně dává?"

Úplně nerozumím Vaší tezi o Baťově neomarxismu. Co jste tím myslel? Možná to, že rozvíjel vlohy u zaměstnanců, kteří nějaké projevovali. Ale to je vlemi rozdílné od toho neomarxistického "osvobození" od diktátu společnosti.

O počet pohlaví podle neomarxistů se rozhodně nehádám. Jen jsem naspal toto: "Facebook už před rokem umožnil uživatelům komunikujícím v americké angličtině 52 variant označení vlastní pohlavní identity."

To se týká facebooku a ještě k tomu před rokem.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS