Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

A78l93e28n88a 44O40u92z48k73á

13. 11. 2013 18:53

Jak jsem něco podobného ještě neudělala, tak se bohužel přiznám, že mi ten článek připadá jako ohromný mišmaš všeho možného... :(

0 0
možnosti
Foto

Tak to je mi líto. Myslím, že jste očekávala vážné zamyšlení nad nějakou východní filozofií, vyprávění o proudění tajuplných energií a podobně. To ovšem není moje parketa. Onu tezi jsem použil jen jako žertovnou rozehrávku k úvaze politické.

Opravdu jsem nechtěl nikoho "doběhnout". Vím, že život nám servíruje občas okamžiky tragické nebo dramatické a hned nato přijde něco tak neodolatelně komického, že se člověk neubrání smíchu. A tak i já jsem si zvykl míchat ve svých textech legraci s vážností.;-(:-P;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 12,29
  • Průměrná čtenost 982x
https://www.karelkuzel.org 

Zájmy: cyklistika, fotografie, politika, společnost. Vyznávám diskusi, konfrontaci názorů. Leckdy provokuji. Svoboda je více než dobro. Členem KSČ jsem nikdy nebyl z důvodu oboustranného nezájmu. Totéž platí o StB. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky