Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino.

4. 9. 2011 11:19
Hezke,

vim, ze jste drive psal trochu z pohledu cyklisty, mam souseda, ktery dela denni vylety se psem na kole:-)

0 0
možnosti
KK

KK46

4. 9. 2011 13:01
Re: Hezke,

Zatím to mám tak, že zděděný psík mi silně zkomplikoval cyklistické aktivity. Byl jsem zvyklý jezdit na všechny strany: Ústí n.L., Hradec Kr., Turnov, Plzeň. Teď zvládnu mezi dvěma venčeními kolečko cca 50 km, což je nepříjemné omezení.

Zakoupil jsem vlečný vozík na psa, ale musím vyřešit jeho připevnění ke kolu. To stávající považuji za nevhodné. A hlavně, vůbec nevím, jestli bude Tomík ochoten ve vozíku vydržet.

Zkušenosti vašeho souseda bych velmi uvítal.

Děkuji vám za vzkaz a srdečně vás zdravím

Karel Kužel

0 0
možnosti
  • Počet článků 232
  • Celková karma 11,97
  • Průměrná čtenost 978x
https://www.karelkuzel.org 

Zájmy: cyklistika, fotografie, politika, společnost. Vyznávám diskusi, konfrontaci názorů. Leckdy provokuji. Svoboda je více než dobro. Členem KSČ jsem nikdy nebyl z důvodu oboustranného nezájmu. Totéž platí o StB. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky