Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

S článkem souhlas, nicméně z technického hlediska by odkaz na "pojednání Pepy B." nezaškodil...

0 0
možnosti
Foto

Já vím. Ten článek jsem napsal před deseti lety a teď jsem zjistil, že byl dosud uložen na serveru iDnes jako koncept. Zdál se mi docela aktuální, tak jsem ho zveřejnil. Bohužel se mi nepodařiloo najít toho Pepu B. ani v diskusi ke článku Salam Alejkum, Evropo (https://karelkuzel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=139939)

0 0
možnosti
LJ

Střídání civilizací sná historie více. Napříkad v Jerichu, což je město staré snad 11 000 let, je asi 20 kulturních vrstev. Vždy ho někdo dobyl, zničil a začali znovu. Některé civilizace byly zničeny velmi důkladně. Třeba Germáni vyvrátili Římskou říši tak důkladně, že zničili síť silnic, podibná síť byla vybudována až zy 1500 let. Zničili vodovody, knihovny...

0 0
možnosti
Foto

Nejsem historik, ale domnívám se, že snad téměř všechny atakované civilizace se útočníkům bránily.

Dnešní západní civilizace bude pravděpodobně jedna z mála, které se na své likvidaci aktivně podílely.

0 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 12,28
  • Průměrná čtenost 982x
https://www.karelkuzel.org 

Zájmy: cyklistika, fotografie, politika, společnost. Vyznávám diskusi, konfrontaci názorů. Leckdy provokuji. Svoboda je více než dobro. Členem KSČ jsem nikdy nebyl z důvodu oboustranného nezájmu. Totéž platí o StB. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky