Karel Kužel

https://www.karelkuzel.org 

Zájmy: cyklistika, fotografie, politika, společnost. Vyznávám diskusi, konfrontaci názorů. Leckdy provokuji. Svoboda je více než dobro. Členem KSČ jsem nikdy nebyl z důvodu oboustranného nezájmu. Totéž platí o StB. 
  • Počet článků 231
  • Celková karma 12,28
  • Průměrná čtenost 982x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Karel Kužel

Pohádky pro holčičky

Takové děťátko, to je pro nemladého technicky zaměřeného chlapíka docela náročná záležitost. Na druhé straně otvírá netušené obzory a rozvíjí fantazii. První zkušenost jsem měl s neteřinkami, tu další už s vlastní dcerkou.

24.6.2020 v 9:30 | Karma: 8,38 | Přečteno: 271x | Diskuse| Osobní

Karel Kužel

Čínský galavečer

Vzpomínková reportáž z vystoupení čínských umělců pro krajany v Praze, které se odehrávalo v Kongresovém centru v roce 2013.

24.5.2018 v 9:00 | Karma: 7,65 | Přečteno: 247x | Diskuse| Fotoblogy

Karel Kužel

Zájezd do Západních Čech

<p>Vzpomínka na zájezd za čínským porcelánem, který nám ale přinesl řadu dalších, velmi pěkných, zážitků.</p>

14.5.2018 v 11:45 | Karma: 14,45 | Přečteno: 437x | Diskuse| Fotoblogy

Karel Kužel

Buněčná sluchátka (6) - konec

Psal jsem dosud o lidech svérázných a vesměs prímových, kteří s námi sdíleli ten báječný experiment, psal jsem i o lidech, které jsme v dobách dřevních postrádali a teď bych asi měl doplnit alespoň některé z těch, bez kterých by se to prostě pořádně nerozjelo.

21.2.2011 v 23:30 | Karma: 11,58 | Přečteno: 1656x | Diskuse| Ostatní

Karel Kužel

Buněčná sluchátka (4)

Poté, co jsem prozradil původ "buněčných sluchátek", mám pocit, jako by se mi historie EuroTelu rozpadla do jakéhosi kaleidoskopického vjemu. Barevné střípky a sklíčka, které se náhodně skládají do obrázků a vytvářejí zajímavé zářivé vzory. A tak pár střípků tady předvedu.

15.2.2011 v 7:12 | Karma: 10,75 | Přečteno: 1008x | Diskuse| Ostatní

Karel Kužel

Buněčná sluchátka (3)

EuroTel se vybaluje z plenek, dostává první hračky - technologii. První komunikační nadšenci, kteří mají o ty hračky, jak datové, tak telefonní - zájem. Mobil zvící tvárnice. "First call" s Shirley Mc Lane. Podzimní listí ve veletržním pavilonu.

14.2.2011 v 8:00 | Karma: 8,74 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Věda

Karel Kužel

Buněčná sluchátka (2)

Pro nezasvěcené: jedná se o druhé pokračování historie dnes již legendární společnosti Eurotel. Pro ještě méně zasvěcené je vhodné říci, že EuroTel byl první provozovatel mobilní telefonní sítě a veřejné datové sítě v Československu. Tuto partii věnuji vzájemnému opatrnému poznávání dvou civilizací.

11.2.2011 v 0:18 | Karma: 11,84 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Ostatní

Karel Kužel

Buněčná sluchátka (1)

Že vám ten výraz nic neříká? A vidíte, tento poněkud záhadný termín je spjat z nejzajímavějším obdobím mé profesní dráhy. Ta byla do značné míry určena tím, že mě nikdy nelákala vedoucí funkce a téměř programově jsem setrvával na pozici koncového pracovníka. Zato mě přitahovalo cokoli nového. A tak mi nikdy nedělalo nejmenší problém zabydlený obor opustit a přesedlat na nového koně.

8.2.2011 v 10:15 | Karma: 10,86 | Přečteno: 1333x | Diskuse| Ostatní